Yarin adet günüm hiç birseyde hisetmiyorum ciğer yapacaktım buqksam dedim test alıp deneyeyim sanki birsey var gibi ben normalde erken gebelik testi alirdim ilk defa bu normal testlerden aldim sizcede birsey varmi benmi hayalet cizgi görüyorum orada😀yorumlara acigim😉
