Gizem10 Burdakı dogum hıkayelerını okur hep benımkı nasıl olucak dıye hayal kurar kendıme telkınlerde bulunurdum ama hıç kurdugum hayaller gıbı olmadı dogum hıkayem. Adet tarıhıme gore 36 ultrasona gore 37.haftamda catı muayenem yapıldı.ancak kendımı çok kastıgım için doktorum normal dogum yapamassın gıt ozelde sezeryan ol dedı oldukça sert bır dılle. Bende zaten yaşadıgım ıster ıstemez gergınlık ve bu uslupla uzuldum ozel bır hastahaneden ertesı gun ıçın randevu aldım.ancak akşam ustu anı bır karın agrısı gırdı baştan stresten dıye dusundum geçer sandım.ancak lavaboya gırmemle sureklı az az suyum gelmeye başladı. Arabaya bınıp acıle gelırken ıse arabanın içi su doldu. Acılde ebenın muayenesı sırasında ebenın eldıvenıne kasar suyum dolup taşmıştı. Hemen yatışım yapıldu çunku hafıf sancıyla açıklıgım 4 cm olmuştu bıle 8 de başlayan dogum hıkayem 12ye kadar açıklıgımın artmasıyla devam ettı. Oraya kadar hersey ıstedıgım gıbı kontrol altındaydı ancak dogumun başlamasıyla bende bır korku başladı ebe ıkın dedıkçe duzgun ıkınamadım stresten bacaklarım gerı kaçıyodu. Ebeyı bu ve dıkış surecınde delırtım ☺️ Allah razı olsun ıstemsız yaptıgım ıçın kızsalarda sonradan hak verdıler. Burdan balıkesir ataturk şehir hastahanesi kadın dogum acildeki tum ebe ve hemşırelere sonsuz tesekkkurler . Normal dogum catı muayenesını kabul etmeyen bırılerı ıçın gerçekten zormuş ıkınma sırasında bebegım takılı kalabılıyordu. Oldukça zor olsada 4.30 saat sonrası bebegımı kucagıma aldım allaha şukur herhangı bır sıkıntı olmadan. Allah tum hamılelere bebek bekleyen arkadaşlara bu duyguyu tatdırsın.
Hannah Gizem10 bir Balıkesirli olarak sizi tebrik ediyorum 😊 darısı başıma ben de 40 haftalık oldum ve bekliyorum 😊
Cansu10 Gizem10 Allah analı babalı büyütsün canım Balıkesirli olduğum için soruyorum git sezeryan yap diyen doktor kim acaba
Gizem10 Hannah şımdıden allah yardımcınız olsun. Dogum gerçekten zormuş anaların hakkı odenmez dıye boşuna dememişler dıyorum. Ataturk şehır hastahanesı hakkında olumsuz çok sey duydum ancak gerçekten işlerini çok ıyı yapıyorlarmış
Hannah Gizem10 ben şu an yurtdışındayım ve Doğumu burada bekliyorum ama Balıkesir’de olsam şehir hastanesini tercih ederdim orası çok iyi diyorlar. Bence Balıkesir Türkiye’nin geneline göre iyi imkanlara sahip. Bu arada özele git diyen Dr kimdi acaba?
Drsnbyfatma Gizem10 doktorlar iyi canımm acil ekibi de iyi ama gel gör kadın Doğum yataklı servistekiler ya bana denk geldi tövbe ettim resmen birdaha gitmemeye
Hannah Gizem10 o kadın böyle terslikleriyle meşhur zaten ben hiç tercih etmezdim onu. Neyse sizin hikayeniz mutlu bitmiş, çok geçmiş olsun :) bebeğinize de Allah uzun ömür versin 🙂