Merhabalar. Bebek kayıplarımız var iki tane ikisi de aynı hafta aynı gün kalpleri durdu. Doktorumuz tüm testlerimiz de temiz çıkınca kalp durmasının bir sebebi kalıyor bebeğe kan akışı gitmiyor olabilir dedi. Önlem amaçlı oksapar başladık şimdi bebeğim hem çok sağlıklı hem de ben normal hiç bir pürüz sıkıntı yaşamadığım bir hamilelik süreci geçiriyorum. Sorum şu doktor 34 te iğneyi bırakacağız dedi neden diyemedim söylediği şey bende şok etkisi yaratmış olmalı ki donup kaldım arabaya kadar nerde olduğumu anlayamadım böyle olup geri kalan haftalarda bebeğin gelişiminde sorun yaşamayan var mı? Ya bebeğe bişey olursa niye bırakıyoruz ki geriye daha nerden baksan 6 hafta kalıyor. Neden son güne kadar kullanamıyorum. Elim ayağım titriyor kendime gelemiyorum dünden beri