T_tor merhaba , ne kadar az kalmış çok heyecanlı olmasınız inşallah sağlıkla mis kokularla alırsınız kucağınıza hepimize umut olur yavrularımız bu günlerde ❤️🩹 biz de bugün 39 olduk farklı bir durum olmazsa şimdilik normal doğum görünüyor hangisi sağlıklı ise o olsun 🙏🏻 şimdilik bir belirtimiz yok karnım aşağıya doğru indi son iki gündür de durmadan hareket ediyor sanki uyumuyor gibi bekliyoruz sağlıkla 🌸