Earkn-12345 32 haftalığız kontrole geldik ve bi tur kordon dolanması olduğunu söyledi doktorumuz ama riskli değilmiş bebek çözedebilir miş Bu durumu yaşayanlar sizce düzelir mi Böyle olmasına Canım sıkıldı biraz🤔
Nzlsgt_1 Earkn-12345 bende de aynı durum var benim 23 haftalıkken dolamisti şuan 38 hafta hala çıkarmadı zaten daha da çıkarmaz doktorum da Sezeryan olucam büyük ihtimal dedi benimde canım sıkılmıştı ama yapacak bir şey yok o sağlıkla gelsin de
hulyaakgn34- Earkn-12345 canım içini ferah tut hiç bi sorun olmuyor ben öyle doğum yaptım sadece doğum biraz uzun sürmüştü bundan dolayı bebek gelemiyordu ama çok şükür bi sıkıntı olmadı bebek tekrar o dolonan kordonu açabilirde açmayabilirde ama bi sorun değil
Hallerimvarbenim Earkn-12345 Benimki 38e kadar çözmedi ama hiç sıkıntı yaratmadı doktor kontrollerde zaten kordonda ki kan akışını kontrol ediyor kuzum sıkıntı yok diyorsa işin rahat olsun normal doğuma da engel değil
Earkn-12345 Nzlsgt_1 ahh o yoğun duygular işte biraz sıktı canımı ama bu dedikleriniz bi nebze de olsa iyi geldi teşekkür ederim 🌸
SedaAnne Nzlsgt_1 benimde 23 haftalık dün kordon dolanması olduğunu öğrendim. Çok canım sıkıldı, siz bu süreci nasıl atlattınız? 🥺
Earkn-12345 Hallerimvarbenim bakalım bunu bebişin durumu belirleyecek sağlıklı olsun da tek dileğim o 🌸❤️