40 ımızı doldurduk ilk gebeliğim hala bi hareket yok doktorum başı büyük o yüzden başlamıyor kemik yapına oturmuyor dedi pazartesi ye kadar beklicez hala bi hareket olmazsa sezeryan olucam ama çok korkuyorum sezeryan olupda şöyle yaparsan daha iyi olur dediklerinizi yazar mısınız