Yasemindemirtas ben özele gidiyorum hamilelik izlem formu diye bi defter gibi bişey verdi ilk hafta gittiğimden beri hem oraya kaydediyor hemde bilgisayara ultrason görüntülerinide o haftanın sayfasına zımbalıyor. Defter bizde kalıyor her muayeneye götürüyoruz