DuyguAsel benim normalde yaz aylarında alnımda işçilik olurdu sıcaklar geçince giderdi ama hamilelikte yüzümün her yerine omzumda sırtımda da çıktı ve geçmiyor da cildiyeye gitmiştim sabun ve jel vermişti onlarda kurutuyor ama sonra yine tekrarlıyorlar hamilelikten sonra geçmezse tekrar gel demişti doktor olmadı tekrar bi giderim geçmezse