Civciv17 Ya kızlar ela mı eslem mi kafam çok karıştı ela çok güzel ama çok fazla ela var eslem de anlamı güzel tınısı da güzel sizce hangisiiii 🌺
Daffad Kızım olursa Eslem yada Defne düşünüyorum 🌸🌸 Oğlum olursa Ali Yağız 👶🏻👶🏻 12+4 üz dün cinsiyetini göremedim dedi doktor