Merhaba ben 6 haftalık gebeyim gebeliğin öncesinde kullandığım demir ilacı vardı doktora geçen hafta gittim aynı şekilde devam edebilirsin dedi demir ilacını ilk haftalarda da kullanmak sizce sakıncalı mıdır bir sorun olur mu benim gibi ilk haftalardan kullanan var mı