Mlkhmzyhyzkry
Doğum sancısı adet sancisi gibi başlar ve düzenli olur yani yarım saatte bir 5 dk falan sürer eğer düzenli aralıklarla geliyorsa doğum sancısıdır düzenli değilse de doğuma hazırlık bebeğin yerleşmesi falan da olabilir panik yapma sadece kendini dinle ve takip et Allah sağlıcakla kavustursun inşallah