Mustafayigitvebeytugannesi Kayrakusum_0 inan bende çok korkuyodum disciden gitmemek için direndim ama sonunda mecbur kaldım gittim ilk başta uyuşması için iğne yaptı onda bile acımadı saten çekerken hissetmiyosun bir an önce git derim yani.
Kayrakusum_0 Mustafayigitvebeytugannesi inşallah ya tek isteğim bir an önce şu diş ağrısından kurtulmak 🤲🏻
Mustafayigitvebeytugannesi Kayrakusum_0 diş ağrısı doğum ağrısına benzer diyolar aynen de öyle hatta diş daha kötü. Allah’ım iyiliğini versin inşallah 🤲🌺
Kayrakusum_0 Mustafayigitvebeytugannesi amin canım bu güzel gecenin hatrına Allah hepimize kolaylıklar versin 🌺🤲🏻🤲🏻
-Meyra Sabriye11 müdahele etmez olurlar mı ediyolar tabi. Kadın doğum doktorunuzdan onaylı kağıt isteyin diş hekiminin müdahelesi için anestezi alımı için ayrıca konuşun ama. Onay kağıdı aldıktan sonra müdahale ve tedavi sağlanıyor
Momsy410 Sabriye11 baska bi disciye git bence. Benim hem gebelik takibimi yapan doktor hem de discim yaptirmam gerektigini soyledi. Ki ben bi de erken haftalardaydim. Celik yelek giydiriyorlar bir de cok az radyasyon oluyormus dis icin cekilen xrayde.