Berna-1998 Kızlar merhaba 2 gün önce kanda beta testi 108 idi bugün tekrarladım 165 çıktı sanki 2 katı bir artış olmamış sizce normal mi ya doktor randevum vardı ama çok gerildim?
RmysaEsendemir Berna-1998 Benim de ilk değerim 180 çıktı. Son değerim 520 çıktı doktor artış beklenilenden az dedi. Yakın takip ediliyormuş.
AdennnLinaaaa %60 a kadar artışı normal görüyor doktorlar. 2 gün sonra tekrar kan verirseniz daha net sonuç alırsınız ☺️