Genital bölgemde siğiller vardı pazartesi günü kadın doğum doktoruna gittim smear testi aldı cildiye ye git bunlari dondursun dedi bu işlem nasıl yapılıyor dondururken acı hissi var mı ne kadar sürüyor bilen var mı daha önce farklı doktor yanacak demişti bu doktorda dondurursun diyor bugün 2 ye cildiyeye sıra aldım gidecem