Hanımlar 32+4hafta ile sonlara doğru yaklaşıyorum ama deprem psikolojiside etkiledi panik atakta var nefes alamıyorum kalbim çok hızlı çarpıyor özellikle yemek yiyince ben dayanamam 37.haftaya kadar diyorum kalbime basınç yapıyor yatarken yatamıyorum oturduğum yerden hızlı soluk alıp veriyorum sizler bu haftalarda nasılsınız normal mi bu durumlar