tugbacns Leylaebrar68 doğuma neredeyse 1 haftam var belki biraz daha fazla. Ağdaya 1 buçuk hafta önce gittim nolur nolmaz erken gelirlerse diye korktuğumdan. Bir sıkıntı olmadı bende temiz bir yere gitmeme rağmen ağdaya gittikten sonraki kontrolümde idrar testi istedim doktorumdan herhangi bir şey çıkar diye
Hallerimvarbenim Leylaebrar68 Ben sık sık gidiyordum hazırlıksız yakalanmayım diye tam ağda yaptırdığım günün ertesi günü geldi şansıma 😅
symabskrt Ummberaa agdayi bana yasakladı doktorum ilk zamanlar kanamam oldu riskliydim tüp bebek birde benim şimdi 22.haftadayim hala ağda ya gitmiyorum enfeksiyon açısından da zaten onermiyolar
Ummberaa symabskrt yok kendim yapıyorum zaten benimki de kaç yıl sonra tedavi vesilesi ile olmuştu bir buçuk aydır sürekli kanamam var bir türlü temizleyemedim halende kanamam var sürekli yatma halindeydim
Ummberaa symabskrt bu arada çok teşekkür ederim nasihatiniz için. Sürekli ağda yapan biriyim ama çocuk için sabredeceğim inşaAllah bende Allah’ın izniyle tedavi vesilesi ile gebeyim
Leylaebrar68 tugbacns anladım canım teşekkürler benimde 10 günüm var bende ne zaman yapsam diye düşünüyordum
Seydaeskii İlk hamileliğimde başından sonuna kadar ağdaya gittim normal doğum yaptım bir sıkıntım olmadı. Şimdi 5 aylık hamileyim yine gidiyorum. 37+0 da doğumum oldu gece suyum geldi o yüzden 35 ten sonra sürekli temiz olmak gerek bence