bubuiledudu Kızlar bu ay klomen başlıyorum haftaya yumurta 20 mm olursa doktor çip asilama yapacak. Dün kanda prolaktinim 27.45 çıkmış doktora gidince hepsini değerlendirecekti acaba bunsorun olur mu iptal olmaz bu ay değil mi bu sebepten ilk kez yüksek cikti
_almirasmom bubuiledudu dostınex ılacı prolaktın ı hemen dusuruyo haftada bır kez alınan ılac ve degerınız cok yuksek deıl gebelık yolundada kullanabılırsınız ben senelerdır kullanıyorum kullanmasaydım gebe kalamazdım
gbdl2023 bubuiledudu dostinex iyi geliyor bende kullandım ikinci haftasında hamile oldugumu ogrendim bir iki haftada düşürüyor hemen başlar doktorunuz ins başarılı olur 🙏🏻🌸
Nazlimom bubuiledudu benımde prolaktinim yüksekti dostinex kullandım 2. Ayinda hamile kalmıştım stresten uzak durmanız lazım doktor sakın stres yapma hamile kalamıyorum diye demişti bende kafamdan o düşünceyi atmiştim sonra hamile kaldim
bubuiledudu _almirasmom ilaç kullanayım da bu ay bu sebepten es geçsin istemiyorum zaten tüp bebeğe gecicektik sperm sorunundan dolayı bu ay Bi çip asilama deneyelim dedi doktorum