Azeri Merhaba ben 16-3 hafta hamileyim Gobeyimden asagda arim oluyor,ve Yureyim bulaniyor Halsiz oluyorum Ara bir Yemek bile istemiyorum boyle durum yasayan varmi?🥲
kahvesever__ Azeri ilk oğlumda bende çok halsizlik ve hiç bir şey yapmak istemiyordum doktor normal hormonlardan demişti
27ozlem Azeri arada bir gelen kasık ağrıları çok normal canım şiddetli olmadığı sürece kanaman falan da yoksa önemli değil rahim genişlemesinden kaynaklı ağrı olabiliyor. Diğerleri de hormonlardan kaynaklı olabilir
Azeri Kanama falan yok Cok sukur 8,9 haftalarda cok arim oluyordu sidetli simdi ara bir oluyor,en cok Belim ariyo,ve en coj Mide yanmasindan Oluyorum,
Azeri Aha Evit oluyordu Aliyordum hata O kadar sidetli arilar vardiki ama 13,14 haftalardan etibaren arilar azaldi o donemlere bakinca,simdide ara bir Oluyor ari Her halde Cocuk,Yerini deyiwiyor Hormanlar sikiliyor o yuzden ari veriyor