Merhabalar, aranızda kaşıntı yaşayan oldu mu? Kızlar 18 haftalık hamileyim. İlk 3 ayda böyle bir sorun yoktu. Vücudumda kaşinti başladı. Ama pul pul dökülme yok. Kuruluk var desem sürekli bebe yağı ile falan nemlendiriyorum kuruluk da yok. Neden olur acaba? Yaşayıp çare bulan var mı önerisi olan?