Burcuuzunnn Emos07 benim kendi doktorum verdi 12.haftada da kullanmıştım 1 ay şimdi 30.haftadayım 1 ay olacak nerdeyse yine kullanıyorum hiç bi sorun olmuyor
butterfly35 Emos07 bende 6-8. haftadan beri kullanıyorum canım doktorum verdi, benim ve bebeğim için günlük ihtiyacımız olan tüm vitaminler varmış içinde öyle söylemişti.
68selda06 Emos07 bende kullanıyorum aile hekimi beslenmenin iyiyse 2 3 gude birde yatabilirim dedi öyle yapıyorum bende aklıma geldikçe
melike098 Emos07 bende kullanıyorum hamilelik bitene kadar kullan dedi doktor genelde vitamin icin decavit veriyorlar bi sorun yaşamadım ben
binnur64 Emos07 7 haftalıkken bana da sağlık ocağından verdiler 14 haftalık olunca kullanmaya başla diye ama doktorun daha iyisini verirse onu kullanabilirsin dedi