Annonnimmmss bir keresinde benim tam 1 hafta geçmeyen baş ağrım oldu . O ara tansiyonum biraz düşük çıkıyordu o etken olabilirmiş. Sonra kendiliğinden geçti bu süreçte 1 kez parol serum taktılar acile gittiğimde . Bol bol su için ve tansiyonunuzu kontrol ettirin. Sizin de geçer umarım en kısa sürede, sinir bozucu bir durum oluyor 😒