Sinem0135 Kızlar siz bu testi nerede yaptırdınız kaç hastaneye gittim test yok . Bazıları da tek aşamalı diyor aklım karıştı
Sinem0135 arirangg kuzumm genetiğe gittim 3 hastane de de malzeme yok yapılmıyor dediler ya gittiğimle kalıyorum sadece . Bir yerde sordum orası da tekli panel dedi doktor benden 5 li istedi tekli me olıuor bilmiyorum
arirangg Sinem0135 Canım araştırma hastanesine mi gittin ben araştırma hastanesinde yaptırdım. Sen hangi şehirdesin
Sinem0135 Deletedmom_53 İzmir de yaşıyorum kuzum . Ege Üniversitesi yapıyormuş blr de başka bir eğitim araştırmasını aradım orada varmış ama orası tek aşama dedi olur mu bilmiyorum. Üni de randevu yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sinem0135 arirangg İzmir de kuzum bende araştırma hastanesine gittim kromozom testini yaptırdık eşimle ama diğer testi iptal etmişler kit yokmuş ellerinde 🤦🏻♀️
arirangg Sinem0135 Panel olarak kaç panel bilmiyorum ama 6 tüp kan vermiştim. Kromozom analizi ve trombofili paneli