Defnehir01 Sparili taktıralı 2 yıl oldu 2 yıl düzenli olan adetim şimdi 15 gün gecikti şişlik var üzerimde sanki karım sancım mide bulantım bel ağrım böyle olup hamile olan var mı
27ozlem Defnehir01 spiralin koruyuculuğu %98 diye biliyorum küçük de olsa hamile kalma ihtimali var hakkında hayırlısı olsun canım