tazesindeyim Merhaba, 35+4 ikiz gebelik bir kız bir erkek Allah nasip ederse, son kontrolde erkek bebekte bir böbreğinde genişleme gördüğünü söyledi doktor, erkek çocuklarında genelde görülüyor dedi ama çok korktum, daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?###
HilalEyce tazesindeyim yüzde seksen erkek anneleri yaşamıştır. Benim oğlumun da tek böbreği büyüktü doğumdan sonra ki kontrol de normal çıktı. Endişelenmeyin
efeninannesiii_ tazesindeyim bende de çıktı aynı sorun. Sizin gibi erkek bebekte görülüyor çok normal dendi. Birde doktorum doğduktan sonra hemen sünnet ettirirsen hem gelişimi için hemde bu idrar boşaltım için çok iyi olur demişti. Sizinde aklınızda olsun❤️