Nurturannn Betam 496 çıkmıştı bugün adet gecikmemin 3. Günü tekrar beta verdim ondan önce doktor ultrasonla baktı kese görmedim dedi yaşayan varmı beta sonucumu bekliyorum şuan
ikizannesi1201 Nurturannn benimde 5 haftalıkken görülmüştü beta 1300lerdeyken bile görülmemişti stres yapma🥰
kubiko__ Nurturannn haftaya görürsün yüksek ihtimalle canım sıkma canını hiç. Benimde geçen hafta perşembe 480 çıkmıştı dün tekrar baktırdık 5725 çıktı beta. Yarın randevum vardı zaten gidip keseye bakılacaktı. Bakalım inş görünür kese Seninde haftaya hemen yükselir değer görürsün çok çabuk