Semanuur Kızlar bu sezaryen dikiş acısı ne zaman bitecek çok canım acıyor estetik dikiş yapıldı yardımcı olur musunuz?
kuzeymomsss Semanuur Herkesin acı eşiği farklı canım, benim 3 4 günde geçmişti 1 haftalıkken falan temizlik yapıp yerleri elimle siliyordum mesela. Ama herkes bir değil, acıması sızlaması çok normal. 1 hafta 10 güne geçer büyük ihtimalle 😊
Sumeyye1234 Semanuur kaç gün oldu doğum yapalı, 10 gün sonra hızlıca hafiflemişti 15-20 gün sonra sadece minik sızlamalar kalmıştı
gbdl2023 Semanuur 20 gün olucak yarın 10 gün sonra hafifledi şimdi de ara ara sızlıyor ama şu ev isini nasıl yapıyorsunuz eğilip kalkma da ben zorlanıyorum yapsam bi zararı olur mu acaba dikişe bende meraktayım agri sizi tamamen ne zaman gecicek 🙈
SebnemRasit gbdl2023 kesinlikle zorlama kendini o ben kendi işimi kendim yapıyorum diyenlere bakma sakın. Küçük işler yap ama sakın evi süpürme çünkü süpürge iç dikişlerini yorar kanatır orda bi soruna yol açar. Yapma o yüzden
gbdl2023 SebnemRasit bugüne kadar yapmadım sağolsun ailem yardımcı oldu ama bi müddet daha dikkat edeyim o zaman sağolun 🌸
NilAda16 Semanuur benim 20.günden sonra azaldı şuan 32 gün oldu çok bir ağrı kalmadı sadece bel ağrısı kaldı sezeryandan kaynaklı