Aysuaydin_03 merhabalar, ben adete 3 gün kala yaptım negatif çıktı, 2 gün kala negatif çıktı. Hatta akşamına rahim filmi için fiyatları araştırıyordum çünkü drum olmazsa rahim filmi çekelim demişti. O kadar umutsuzdum.. 1gün kala akıntım çok yoğun gelince bir umut dedim yaptım, silik pozitifi gördüm 🌼bugün 5+6olduk🌼 hiç umudunu kaybetme. İçinden nasıl geliyorsa onu yap bence. Tabii keşke geç öğrenseydim diyorum şimdi çünkü erken öğrenince zaman geçmiyor stres bitmiyor😅