umranismail2018 Merhaba 38+1im ama ne sancım var ne ağrım var biran önce doğsun istiyorum squayt ypıyorum merdiven cıkıyorum yok. Arada adet olcakmşm gbi ağrı oluyor geçiyor ?
Papatyam38 umranismail2018 38+0 olduk aynı durumdayız arada gelen giden adet olacakmışım gibi ağrılar haric başka belirti yok. Doktorum en geç 5 martta 40+3′te suni sancı ile başlatacak doğumu inşallah 5 marttan önce kendi sancılarım olur.
Yaseminturan_ umranismail2018 Bende de durum aynı 28.haftada gelmek istedi şimdide gelmiyor 38+0 olduk bizde bir an önce gelse diyorum çünkü artık çok zorluyor sağlıkla kavusalım inşallah 🙏🏻