Cgdm07 Kızlar merhaba geçen hafta 20+2 de doktor randevumuz vardı bir hafta gerilik var gibi biyeri 19 biyeri 20 haftalık 2 hafta sonra gel detaylı ultrason yapalım dedi yaşayan varmı 1 hafta gerilik sorun oluşturabilecek bisiy mi
aogoya Cgdm07 hiç kafanıza takmayın gayet normal bişey benimde bebeğim bir hafta geriden geliyor ve şuan 38+1 gayette sağlıklı kilosu vs çok tontik değil ama tospik bişey doğmayacak aman sağlıklı olsun 1 hafta geride 1 hafta ileride çok önemli değiş gerçekten
kuzeymomsss Cgdm07 2 hafta geri 2 hafta ileri olması normal canım,ki senin 1 hafta geriymiş. Normal yani bir süre sonra haftasını yakalar merak etme 😊