Kızlar 8+2 haftalık hamileyim son defa 6+2 də bebeyimi və kalp atısını gördük. Şimdi benim tiksinmem vardı. Birdee göğüs hassasoyetim git gide zayifliyo bəzən sanki yoxmuş gibi oluyor normalmi? 2 gun sonra randevum var ama yine tedirginim birinci hamileliyim boş gebelikdi. Şimdi yeniden inkisafi durur diye korkuyorum normalmi sizce?