Sibel34- 6. Haftada başladı giderek arttı 5. Aydan sonra yavaş yavaş azaldı. Prilam kullandım ilk aylarda bulantım o kadar çoktu ki üç tane içmeme rağmen işe yaramıyordu. Sonra bulantım azaldı ilaç işe yaramaya başladı. Bu seferde ilacı her bıraktığımda yeniden kusmaya başladım. 38. Haftadayım hala günde 1 tane prilam kullanıyorum. Benimki istisna tabi. Umarım kimse bu kadar yoğun yaşamaz bulantıları, çok zor .