Haldem01 ben Maraş depreminden nigdeye geldim hayat Hastanesi’nde Bülent cakmak diye bir doktorla görüştüm sezaryen olacaktı benimki depremzedeyiz diye 7000 lira dediler. Ama kimse o hastaneyi önermiyor ameliyathanesi hiç steril değil dediler. Hastanenin içini falanda hiç begenmemistim. Ama marasta hastaneler yikilip insan çaresiz kalınca doktor hastane secemiyo derken Nevşehir’de bir hastane buldum özel versa hastanesi.. pazartesi günü sezaryen doğumum gerçekleşti ve depremzedeyiz diye ne muayene ne doğum ücreti talep etmediler. Doktor hastane çalışanları ilgisi aşırı güzel bütün yaşadığım kötü şeyler üzerine bebeğime kavuşurken bana çok destek oldular maddi manevi sagolsunlar. İmkanınız vrsa orayı öneririm siddetle