bebek_firarda Bende bu takımı yaptırıyorum, aşağıdaki resmi attı onay için, gayet beğendim. 810 tl tuttu böyle. Nesibeninmarifetleri diye bi sayfa
Beybeybi Hazal44 bence yapan yapabilir ama herkesin kucukluk fotografi ayni olacak bu gidisle ben hic yapma dim yapmamda cok guzel set aldim onlarla cekim yapicam degisik olsun surekli heryerde ayni olan bebek fotograflari hosuma gitmiyo bide okadar pahaliki bence yazik
Dnznsa Zumra_elif61 ben direk ınstagram dan almıştım o zmn bornoz da hediyeydi 380 TL almıştım 10 olanı geçen sene ben memnundum bi sıkıntı yaşamadım bornoz bana göre gönderilmişti şimdi bilmiyorum 12 haftalığım cinsiyeti beli olsun yine almak istiyorum
Anneeee96 Alimenur bende Instagram da bebekdesen sitesine yaptırdım cok uygun bir fiyata hemde mükemmel
Gzmm- tugcee0 bebekdesen sayfasından yaptırdım taslak attılar nakış için 2 haftada teslim edilecekmiş 😊
Tugbakose-24 seyma_nur34 bılmıyrm ama yorumlarına baktm cok guzel . Müsterı memnunıyetıde guzel . Bn ordan yaptrcam.Organik penye ve 100 de yüz pamuk dedı