Kucuk_melegim Ben ilk gün görmüştüm canım yatmadan önce hem bebeğe hem de kendim için Ayetel kürsi okuyorum ve üzerimde mutlaka çengelli iğne bulunduruyorum. Hiç görmedim ve arada yalnız kalıyorum korkmuyorum. Televizyon veya telefondan dua aç hem sen hem bebek ferahlasın. Hiçbir şey düşünme o da çok önemli. Allah sağlık ve huzur versin hem sana hem bebeğine🌸