Kızlar merhaba. Mayıs sonu gibi doğumum olacak nasipse. Bebeğimin çoğu alışverişini hallettim işimi görecek kadar. Sadece 0-3 ay olarak kıyafet aldım. Sonradan uğraşmamak için de 3-6 ay almak istiyorum. 3-6 ay olarak ne kadar süre giyiyorlar yaz boyu giyer mi. Yoksa 6-9a hemen geçiyorlar mı.? Ayrıca yaz bebegi olacağı için kızıma genel olarak zıbın mı almalıyım yoksa cicişli şeyler giydirebildiniz mi? Giydirebildiyseniz ne kadar aldınız. Kafam çok karışık 3-6 ay kıyafette neyi ne kadar almalıyım yardımcı olur musunuz 😊