terelelli81 Duyguch01 evet dün dıgdu küvezde , bır kez dokunamadım daha aklım bırda ben çıkıcam hastaneden ıyı bakarlar mı deprem olır mı dıye düşünmekten mahvoldum
Hanife61 terelelli81 merhaba öncelikle Allah dağ sağlim kucağın-ça almayı nasip etsin inşallah bende 36 da yarın doğum yapıcam neden alındı acaba kğveze kilosu mu düşüktü