HZLA Merhaba 12+5im daha önce yaşayan var mı arkadaşlar kanama bir kesilir gibi oluyor sonra bakıyorum pat yeniden devam ediyor sanki adet dönemi gibi
inciminel HZLA bende de oluyor canım ayda bir kanama geliyor regl gibi. Doktor ilaçlarını kullanıp dikkat edersem geçer dedi. Çok geçmiş olsun 💐
hemsireacemianne HZLA çalışıyorum 😅 Sadece 2 ay raporluyum sonrasinda çalıştırdı ☺️ 32 . Hafta da da çalışır raporu veerecekmis . (( Perintolog takipliyim .)) 7 günde bazen 10 günde bir kontrole çağırıyor
HZLA hemsireacemianne anladım Allah kolaylık versin inşallah, önemli olan ilk 4 ay mı sizce kaç haftaya kadar riskli durum acaba bana şu an istirahat diyor
HZLA inciminel sağ olun size de çok geçmiş olsun, benim bitecek gibi oluyor sonra hop yeniden başlıyor plesantadan gelen bir sızıntıymış