Tubazeynepalin hayır kuzucum çok normal kilo alıyoruz bebeklerimiz kocaman oldular. Fazla kilo almak en büyük sebebi, yanlış oturmak yine öyle. Gebelikte karşılaşılan bişey sonradan geçiyor çoğu. Benim hamilelikten önce kırıktı tedavi oldum ağrılarım geçti hamilelikte yine başladı, hatta benimki doğuma engel olabilme ihtimali çok yüksekti ama çok şükür çatı muayenesine girdim sorun yok. İçin rahat olsun poponun üstüne dik oturma, oturma simidi kullanabilirsin, bir de YouTubeda bunun için videolar var pelvik taban ağrıları için yoga diye yazarsan çoookkk iyi geliyor. Geçmiş olsun