soulmate35 tazemommyy28 maşallah canım Allah bana da nasip etsin insallah 🫶🏼 muayene alttan mı karnınızdan mı oldu
yenibirannis Zeyneparsln ya hadi bakalm rabbim bizede o haftalri gormeyi nasip etsin gusel sonuçlar alın ins🙏🤗
Yasemin1616 Aaaah ahhh bizimde 40+2 artık direk görmek için gidiyorum inşallah sabah nasıl olacak bilmiyorum her biri ayrı heyecanla dokuz ay boyunca görüş günlerini sabırsızlıkla bekledim 🥰
yenibirannis Yasemin1616 vlla haklısın bana şuan daha ilk haftalarda olmama rağmen çok zor geliyor günler çok yavaş geciyo sanki bı an önce saglkla hayrlisiyla doğsun istiyorum hayırlı kolay doğumlar nasip etsin rabbim kucağına saglkla al ins cnm 🙏🥰
Aybarsmomd Cumartesi bizim görüş günümüz 💙 Aybarscimi özledm oda tekmeleriyle gün sayıyor içerde 24 haftaligiz💙
Sengul-9798 TugbaOzarin aynen canım en garanti 7 hafta olsun üzülme yinede 6 da küçük oluyor yerleşim haftası
Minis122 Kalbiimde2can demekki biraz daha bekletmek istiyor annesini. Saglikla gekainlerdee erken gec ogrenmek sorun olmuyor tesekkurlerrr 🥰