Yarenboduroglu yenibirannis 34+5 pazartesi gidicez görmeye, benim kız hep sırtını dönüyo yüzünü hiç göstermedi hala daha heyecanlı oluyorum görmeye giderken 🥰
Minis122 yenibirannis o heyecan hep oluyor saglikla duyarsiniz ins bizimde gorus gunumuzdu bugun 15+2 haftalik olduk cinsiyetimizi gorduk şükür saglikla gelsin minigim
yenibirannis Minis122 ya ne güzel rabbim bizede o günleri haftalari göstersin ins sağ salim kucagina al ins canm 🙏🥰
Minis122 Kalbiimde2can sizinle haftamiz birebir ayni gidiyor cinsiyet ogrendinizmi bizimde bugun boyle ultrasomda bakildi baya poz verdi
Kalbiimde2can Minis122 Ay yok benimki sirtini döndü inat etti doktorda bisey diyemedi o yüzden 😅 sizin cinsiyetiniz belli oldumu?
ilknurakdogan1 yenibirannis bu cumartesi söyleyecek ama sağlıkocağındaki hemşire de söyledi bazı testler devlette yapılıyor ama birkaç tanesi yapılmaz özel de yaptırırsınız dedi rutin kan tahlilleri ve toksoplazma tarzı bir şey söylediler
yenibirannis Zumra_elif61 hadi hayrlisi olsun kuşum ins duyarsın gümbür gümbür bnde haftaya bidaha gidicem tatmin olmadım bugün 🤭😂
Nilsss1907 yenibirannis Bugün son kez ultrasonda görüştük miniğimle. 38 Hafta olduk. Nst ve çatı muayenem yapıldı. Haftaya salı 38+5 te spinal sezeryan randevusu verdi doktorum😬
yenibirannis ilknurakdogan1 benim detaylı kanlar bakıldı sağlık ocağında Dr temiz ve çok güzel dedi ama başka tahlilden bahsetmedi cnm tedbir amaçlıdır içini ferah tut stres ypma sağ salim kucağına almayı nasip etsin ins 🙏🥰
ilknurakdogan1 mrvsrcn bende cumartesi göreceğim 6+4 de sosyal medyadan ekleyebilir misin o gün doktor kontrolünden sonra bilgi aktarımı yapmış oluruz birbirimize ilknurr.akdogann