twinsmom_ kendiniz söylüyorsunuz geç döllenme onlan insanları strese sokmayın diye,ayrıca önceki yazdığını okudunuz mu ki bana genelleme yapmayın diyorsunuz,vaktinde döllenen bebekler gözüküyor bu gayet normal yani. Kalkıpta yalan söyleniyormuş gibi itham edilirsek kendimizi gayet savunuruz. Sanki uydurmuşuz gibi konuştu yazan bayan bende ona istinaden yazdım. Normal gebelikte görülüyor geç döllenmedede adı üstünde yani anlatmaya çalıştığım şey bu. Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Stres olmaya hiç gerek yok