Bade0022 35. Haftamda doktor aldı nstde ne sancı cıkıyor ne hıcbırsey bebek baş geliş ama catım dar oldugu ıcın doktor normal dogum olamıcanj soledı eger ben zorlarsam bebegın kemıklerı kırılabılırmiş basıkmış rahım ust kemıgım 12 marta seseryan gunu belırledık 39. Haftadan once yapmıyormuş tabı annede ve bebekte bı problem olmadıgı surece