Woman3535 Gozdekubra3435 bende doğum belirtisi diye okumuştum hazırlıklı olun yine de 🥰 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰
Derya-38 Gozdekubra3435 az önce belirtiler arasında okudum şu an midem bulanıyor ve bebek çok hareketli gerçekten karnım caart diye yırtılacak gibi 36+2
elifff_17 boyle olunca doğum başladığı soylenir ama bilemiyorum bence doktorunuza yazın Allah yardımcınız olsun