Ozderr ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim. 5 yılda Hiç sağlıklı bebek görmedim çünkü adı üstünde yoğunbakım. Hamile kaldım biraz düşündüm dr a sorup durdum osu var mı busu nasıl parmakları tam mı. Sonra kendim o stresle baş etmeyi öğrendim. Çünkü baktım ki bana bi kârı yok. Aksine bebeğimi de üzücem, kendimi de. Hamileliğim zehir olacak. En iyisi ben hiç bişey görmemiş bilmiyor gibi düşünüp davranayım. Tabi bi biraz da oto kontrolle ilgili. Kendini kontrol et canım ve hep pozitif düşün. Herşey çok güzel olacak 🙏