Busra4598 Doğumdan önce göğüs kremi almam gerekir mi ben duruma göre göğüs kremi süt pompası alırım demiştim bide gögüs pedi kullanan var mı
Mervetnl Busra4598 ben aldım her ihtimale karşı hatta kullanmaya da başlayacağım göğüs uçlarım çok acımaya başlsdı çnk 😔 35 oldum bu gece itibariyle
Minik_annee Busra4598 göğüs kremini alıp kullanmaya şimdiden başlayın ayrıca pompa ve poşet de gerekli olabilir bence alın bı kenarıda dursun ben aldım :)
2022bebeki Busra4598 su saydiklariniz içinde en gerekli olan Göğüs kremi .hamileligin son haftalarinda başlamalisiniz. Pompa duruma göre alınır,pedi de çok sağlıklı bulmuyorlar göğüsler hava almiyor diye
Binnur-cam Busra4598 ben göğüs kalkanı göğüs pedi göğüs ucu kremi süt sağma makinesi ve süt saklama poşeti aldım hazırladım 😊