Shura Bizantion arkadasımın bebegi 39 da döndü. 41 de hala haznede degildi sezaryen diye gitti tam o sırada bebek hazneye girdi ve normal dogurdu😄 her an hersey olabilir. Bebekler çat diye dönüveriyo çünkü