Kizlar simdi gecen sene bos kese gebelik dusuk 2 ay once kimyasal gebelik suan yine gebelik
Var beta gecen cuma 19.40 pazarteside 13.40 a dustu 19.40 iken tam doktorda sonuc geldi doktorum ilaclar yazdi prednol eciprin progestan 13.40 iken aradim ilaclara devam cuma tekrar kan istedi basina gelenler oldumu boyle ne icin sonlandirmadi yada dusuncesi ne bilmiyoruz gorusmedik doktorumuzla daha