Nzl_shn_ars Kızlar 30+2 haftalık gebeyim ve belim kisigim çok ağrıyor karnimda ağrı var tuvalete oturunca hafif kanama geliyor ne anlama geliyor
Sevvl Nzl_shn_ars bilemeyız ki canım benim 24tte başladı sancılarım şükür 31+3 üz ama git için rahat etsin varsa bile bisey önlem alınır en azından
Nzl_shn_ars Minik_annee vücudumda yüksek enfeksiyon varmış o yüzden kanama oluyormuş tansiyonum çok düşük geceden beri serum veriyorlar
Minik_annee Nzl_shn_ars çok çok geçmiş olsun inşallah serumlarla geçer 🥺bende yarın gidicem hastaneye bebeğinizin kilosu ne peki