Tugba0223 vallahi aynı durumdayım sancim yok acilmam yok ağrım yok sızım yok resmen acılar çekmek istiyorum kizima bende kavusmak icin birde kiloyu almis başını gidiyo 3.700 olmus 38+1 iz napcam bilmiorum bol bol yuru diyor anca doktor 4 kiloyuda gecmesin falan 24 dunde rdv var nolcak bnde bilmiorum beklemedeyiz Allah kolaylık versin hepimize 🤣🤣🤣 bende burda bekliyom tavsiye falan olursa 😁