Hanımlar iyi akşamlar 🙏🏻 rahatsızlık el parmaklarımda başlamıştı ilkte ama şimdi son haftalara yaklaştım ve dizlerimde de hissediyorum oturduğum yerden ayağa kalkmaya çalışırken çok zorlanıyorum , doğumdan sonra geçeceği söylendi yaşayan varmı aynı durumu